MandiZ-MandiZ

Alla inlägg under juni 2012

Av Amanda uttman - 11 juni 2012 19:39

Tja tja, jag har varit i södertälje och kollat på nya telefåner och jag ska få en (samsung galexy s3) på onsdag   Och imårgon så ska jag på konfermations  träff från klockan 10-16   och sen på onsdag så ska jag till gåtland med hela konfa gänget. jag vet inte vad jag ska packa elr någonting! men som tur är så har jag min vän som har koll på allt! Tack Söta Pau!!!
 Det dåliga med att åka är att jag kommer att sakna min älskade Daniel!     

 Vi ses!

Av Amanda uttman - 10 juni 2012 21:43

Det gröna ljuset i mitt hjärta är min dröm!

  Min dröm är att en dag bli en känd skådespelare.

En viktig sak i livet är att man aldrig ska ge upp sin dröm, hur svår den än är att nå fram till.

Av Amanda uttman - 10 juni 2012 20:56

Nu så har jag kommit hem från strängnes efter en match, vi van med 5-0  GRYMT JOBBAT TJEJER!
   Aja nu blir det inte mycket träning på ett tag för jag ska nämligen till gåtland med konfarationen på tisdag.(taggad!!)
nu så ska jag uppdatera lite saker men ja skriver nog mer sen hejdå!   

Av Amanda uttman - 10 juni 2012 13:59

Okej, jag fick ett samtal från damlagets tränare idag och han undrade om jag ville vara med och spela en fotbols match med dom. jag sa självklart ja!!! jag är sååååååå himla taggad så det är inte sant!!!! :D aja vi ses senare ikväll :D   

Tidigare månad - Senare månad

Amanda

Mitt liv 1 gång

Sök i bloggen

Presentation


En aktiv tjej som älskar att sporta och vara med pojkvännen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tankar & funderingar

gästbok

 


Ovido - Quiz & Flashcards